12 sty 2014

Kto chce ksiażkę palec do budki!

Nigdy nie byłam duszą towarzystwa- kiedy byłam mała wszyscy myśleli, że jestem wstydliwa (i tak też było), później było to określane jako nieśmiałość. Zawsze mnie to krępowało- zarówno przebywanie wśród zbyt wielu ludzi jak i fakt dostrzegania mojego złego samopoczucia w towarzystwie przez innych. Obecnie nazywam to introwertyczną osobowością i z uśmiechem idę poczytać książkę. Dobrze mi z tą sympatią do samotności, ale czasem trzeba wychylić nos znad książki. Blog jest do tego pierwszą wirtualną okazją, a od niedawna jest też druga- profil Biblioteczki bibliofilki na facebooku (o TU). Pierwsze koty za płoty, pierwsze polubienie jest, ale... głupio tak dla jednej osoby pisać (chociaż oczywiście ogromnie Ci Paulino dziękuję).
  
Dlatego też zapraszam wszystkich do konkursu facebookowego, w którym do wygrania jest jedna z dwóch nagród: 
komiks Rafała Skarżyckiego i Tomasza Leśniaka "Jeż Jerzy nie dla dzieci"
lub
książkę Teresy Oleś-Owczarkowej "Mrówki w płonącym ognisku"
Wystarczy w komentarzu poniżej zgłosić się do konkursu podając e-mail do kontaktu w razie wygranej, tytuł książki, którą chciałoby się wygrać (w przypadku, jeśli zgłoszenie nie będzie opatrzone tytułem uczestnik zabawy zostanie losowo przydzielony do puli osób walczących o daną książkę) oraz nazwę profilu, z którego polubi się profil Biblioteczki bibliofilki, a następnie... polubić profil Biblioteczki bibliofilki na facebooku (www.facebook.com/biblioteczkabibliofilki).
Konkurs trwa do 31.01. do północy, a ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej 06. lutego zarówno na blogu jak i na facebookowym profilu.

PS. W chwili obecnej cudów na profilu nie ma, ale na bieżąco będę dodawać informacje o nowych postach na blogu, a wkrótce zaczną pojawiać się też rozmaite ciekawostki związane z literaturą.

26 komentarzy:

  1. Polubiłam, jako wyrażone słowami:) Gdybym wygrała proszę o Jeża;) monikarysta@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie;)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się po "Mrówki" , lubię na FB jako Blog Ksiazki Przy Kawie , e-mail kawoszka87@wp.pl,
    zapraszam też do mnie do konkursu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także dołączyłam :)

      Usuń
    2. Jest jeszcze czas, więc może przekroczymy magiczny próg 10 osób :)

      Usuń
    3. Ha! Też mam taką nadzieję:D

      Usuń
  3. Polubiłam na fb jako Ramona Oleksy-Szpałek i zaciekawiła mnie pozycja Teresy Oleś-Owczarkowej "Mrówki w płonącym ognisku", Email ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne lektury, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię na FB jako Marcelina Rzepa
    marcelinka915@wp.pl

    Poproszę o "Jeż Jerzy nie dla dzieci"

    OdpowiedzUsuń
  6. lubi to Karol Gołębiewski, karol6795@gmail.com, komiks Rafała Skarżyckiego i Tomasza Leśniaka "Jeż Jerzy nie dla dzieci"

    OdpowiedzUsuń
  7. "Mrówki w płonącym ognisku"
    agaboruc@wp.pl
    Agnieszka Boruc Milewska

    OdpowiedzUsuń
  8. lizzie@wp.pl
    "Mrówki w płonącym ognisku"
    Elżbieta Świtulska

    OdpowiedzUsuń
  9. "Mrówki w płonącym ognisku" ewelinkap37@wp.pl
    '-)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Mrówki w płonącym ognisku" paulaa3223@wp.pl
    Ja- wyżej wymieniona Paulina;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs jest dla nowych fanów więc sory, ale idź być budowlańcem. I tak nie masz czasu na czytanie, sesja jest:P Możemy się umówić, że dostaniesz w nagrodę pocieszenia kinder niespodziankę (to już druga, bo jeszcze ta świąteczna jest nieodebrana). Jeszcze trochę i będę musiała wytłaczankę kupić.

      Usuń
  11. Zgłaszam się do konkursu!
    e-mail: monika356@vp.pl
    Marzy mi się wygrać książkę: "Mrówki w płonącym ognisku". :)
    Lubię FB jako: Monika Rozborska
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. e-mail: anne.devill@onet.pl
    na FB: Anna Warchoł
    Zgłaszam się po "Mrówki"

    OdpowiedzUsuń
  13. polubione przez Ilonę Kowalczyk
    e-mail: ilonusek@gmail.com
    poprosze książkę : Mrówki w płonącym ognisku

    pozdrawiam
    Ilonusek

    OdpowiedzUsuń
  14. e-mail emilia.jaskiewicz@wp.pl
    "Mrówki w płonącym ognisku"
    Emilia Ratajczyk-Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  15. Polubiłam na facebook'u jako Paulina Bugała.
    e-mail: boogie.92@o2.pl
    Wybieram komiks Rafała Skarżyckiego i Tomasza Leśniaka "Jeż Jerzy nie dla dzieci"
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    mxf@rubikon.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Polubiłem na facebook'u jako Piotr Kasperowicz
    e-mail: kacperilawia@poczta.onet.pl
    Wybieram komiks Rafała Skarżyckiego i Tomasza Leśniaka "Jeż Jerzy nie dla dzieci"

    OdpowiedzUsuń
  18. Polubiłem jako Adam Garnys
    adam1995mada@gmail.com
    wybieram książkę Teresy Oleś-Owczarkowej "Mrówki w płonącym ognisku"

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią zawalczę o Mrówki. Polubiłam jako Agnieszka Wodecka , a mój email to: a.wodecka@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością poznam Jeża Jerzego ;) Mail: matwlo777@gmail.com, polubienie na fb od Mateusza Włodarskiego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. e-mail banakikoal@o2.pl
    "Mrówki w płonącym ognisku"
    polubiłem jako Piotr K.

    OdpowiedzUsuń
  22. mail: agata.17ko@wp.pl
    na fb/: agata konopka
    wybieram: Mrówki w płonącym ognisku

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
miło mi, że zechciałeś wyrazić swoją opinię. Dziękuję Ci za nią- każdy Twój komentarz jest dla mnie cenny i cieszy mnie ogromnie.
Miłego dnia,
Anytsuj