3 sty 2014

Konkurs z Wydawnictwem M- ogłoszenie Zwycięzcy

Z przyjemnością komunikuję, że w konkursie z Wydawnictwem M wygrała... nadzieja. Książkę otrzyma

Agnieszka

(agam80@buziaczek.pl)

Zwycięska odpowiedź brzmiała:
"Chciałabym wygrać powyższą książkę, ponieważ chciałabym podarować ją osobie, która tego potrzebuje, a uparcie twierdzi, że "po drugiej stronie nie ma nic". Może dałaby jej jakąś nadzieję??"
  
Odpowiedź prosta, krótka, zwięzła, ale totalnie mnie urzekła i pozostałe czytałam już tylko po to, by utwierdzić się w przekonaniu, że to Agnieszka w swojej odpowiedzi zawarła "to coś".
  
Agnieszce serdecznie gratuluję i życzę, by książka faktycznie przyniosła wiarę w to, że nasze życie nie skończy się, gdy po raz ostatni zamkniemy oczy.
 
Pozostałym z Was dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia w kolejnych konkursach, których w tym roku z pewnością nie zabraknie.

2 komentarze:

Cześć,
miło mi, że zechciałeś wyrazić swoją opinię. Dziękuję Ci za nią- każdy Twój komentarz jest dla mnie cenny i cieszy mnie ogromnie.
Miłego dnia,
Anytsuj