18 cze 2013



Ewa Chodakowska, Lefteris Kavoukis- Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską. 30 dni, minut, treningów, przepisów.
Wydawnictwo K.E. LIBER
Warszawa 2013
Format 166 x 235 mm
286 stron
 Jak poprawić swoją sylwetkę? Nie, nie patrz na wagę i nie stosuj specjalnych diet. I to mówi najpopularniejsza trenerka fitness w Polsce? TAK! Zamiast się obsesyjnie ważyć, mierz się raz w miesiącu, a zamiast katować się dietą… odżywiaj się racjonalnie i oczywiście ćwicz, a na lepsze zmieni się nie tylko Twoja sylwetka, ale i życie. Tak w skrócie można opisać program Chodakowskiej, której przedstawiać chyba już nikomu nie muszę.
  
W książce, zgodnie z tytułem, znajdziemy plan treningowy na 30 dni wraz z dokładnym opisem ćwiczeń, przepisami na pyszne dania na każdy dzień i różne porady, które pomogą w osiągnięciu celu. Autorzy motywują do działania i zarażają optymizmem, którym książka niemal ocieka. Ta książka to prawdziwy przyjaciel każdego, kto chce się zmienić.
  
Książkę polecam wszystkim. Dlaczego? Bo jest nie tylko silnym motywatorem, przystępnie napisanym poradnikiem jak ćwiczyć, ale przede wszystkim dlatego, że to jeden z niewielu poradników, jaki spotkałam, który jest naprawdę skuteczny! A więc kto chce się zmienić biegiem do księgarni!

9 komentarzy:

  1. Fajna, w sumie coś dla każdego w niej można znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Myślę, że samo czytanie tej książki jeszcze niewiele da, bo opisuje ona zasady powszechnie znane. Ale jeśli zaufa się autorom i zacznie ćwiczyć i żyć zgodnie z ich radami to można znaleźć lekarstwo na wiele problemów.

      Usuń
  2. Książka Ewy Chodakowskiej "Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską" dostępna za darmo! W formacie pdf na stronie ewachodakowska.cba.pl GORĄCO POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam ćwiczyć z panią Chodakowską przez youtube hehe :) Robię co dwa dni "Skalpel", aczkolwiek teraz mam od 3 dni wolne, bo muszę się uczyć do egzaminu, ale od poniedziałku ruszam na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny Książkę Ewy Chodakowskiej można pobrać w formacie pdf za darmo! na ewachodakowska.ogr.pl gorąco POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje jesteś MEGA!

      Usuń
    2. Również dziękuje za książkę ;D

      Usuń
    3. a jak sie poda numer to czy nic sie nie stanie?....

      Usuń
  5. zapraszam do siebie, recenzjuję w formie youtubowej :) może przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
miło mi, że zechciałeś wyrazić swoją opinię. Dziękuję Ci za nią- każdy Twój komentarz jest dla mnie cenny i cieszy mnie ogromnie.
Miłego dnia,
Anytsuj